Juhtimiskeskus

(24h): +372 35 65662

Rapid Security omab Eesti üht kaasaegsemat juhtimiskeskust, mille baasil pakume oma klientidele ka kõnekeskuse teenust. 

See on võimalus suunata saabuvad kõned meie keskusse, kus kliendi nimel vastavad kõnedele meie spetsialistid. Vastavalt kliendi antavatele juhistele on võimalik kõnesid suunata, võtta helistajalt teateid, edastada telefoni teel saadud infot SMS-i või e-kirja teel jne.

Kõnekeskus saab vastu võtta teateid näitude, avariide ja rikete kohta, erinevaid kaupade või teenuste tellimusi, koostada saadud info põhjal vajalikke kokkuvõtteid, aruandeid jne. Kõnekeskus võib olla ka teadete edastaja ettevõtte klientidele või muule valitud sihtgrupile (näiteks info edastamine hooldustööde ja rikete kohta). Pakume teenusena ka erinevate seadmete ja valgustite kaugjuhtimist (seadmete sisse- ja väljalülitamist).

Teenust on väga mugav kasutada ennekõike vähendamaks mitteoluliste telefonikõnede arvu ettevõttes endas. See võimaldab meie kliendil töö ajal keskenduda põhitööle ning puhkeajal puhata.
Kõnekeskuse teenuse kasutamine aitab kokku hoida personalikulusid, tagades seejuures ettevõtte kättesaadavuse ööpäevaringselt.

 

IMG_4103