Hoiu- ja pääsulahendused

Hoiu- ja pääsulahenduste rajamine

Nutikas hoiustamis- ja läbipääsusüsteem pole mugavusseade, vaid vahend ettevõttes raha säästmiseks.

Pääsuõiguste lihtne ja kiire haldamine säästab aega, kuid mis olulisem, vähendab oluliselt ettevõtte turvariske. Põhjalikult läbi mõeldud tööprotsesside reform lubab nii kallist kontori- kui tootmispinda märksa tootlikumalt kasutada. Selline reform saab alata vaid töötajate liikumiste ja peatuste ümberkujundamisest, mis on mõeldamatu intelligentse pääsu- ja hoiusüsteemita.

Näiteks kaasaegne, isiklike töökohtadeta kontor annab suure säästu büroopinna kasutamises, kuid see vajab läbimõeldud ja töökindlat lahendust töötajate tuvastamiseks, isiklike asjade ja töövahendite mugavaks hoiustamiseks ja pääsuõiguste sujuvaks juhtimiseks.

Võtmete, erinevate kiipide ja kaartide kasutamine, erinevad luku- ja pääsusüsteemid kulutavad aega, sunnivad töötajaid tegelema kadunud võtmete või tõrkuvate lukkudega. Oluline sääst sünnib kogu asutuse pääsu- ja hoiulahenduste ühtsesse süsteemi ühendamisest. Nii saab kõik vajalikud funktsioonid parkimisest läbipääsude ja garderoobikapi avamiseni, kasvõi asutuse kohvikus maksmiseni, taandada üheainsale kiibile või kaardile. Nii aitab süsteem garderoobis isegi ununenud riidekapi numbri meelde tuletada!

Elektroonilise lukusüsteemi rajab ja paigaldab Rapid Security, kes tagab süsteemi hoolduse ja kontrolli ning vabastab kliendi kõigest, mis puudutab kadunud võtmetega, lukkude remondi ja vahetusega tegelemisest.

Vaata, kuidas Rapidi hoiu- ja pääsulahendus hoiab käigus Eesti kaasaegseimat kontorit!