Kõnekeskus

Rapid Security kaasaegne juhtimiskeskus pakub kogenud operaatoritega kõnekeskuse teenust, et klient saaks toetada enda äri kasutajatoe, tellimisnumbri või tarbijasuhtlusega ilma kulukate investeeringuteta töökohtadesse ja tehnoloogiasse.

Kõnekeskus on parim lahendus ettevõttele, kelle jaoks klienditugi ja telefonimüük pole põhitegevused, kellel on suur kõnekoormus või kes saab palju tellimusi elektroonilisi kanaleid pidi. Kõnekeskuse teenust saab hankida just vajalikus mahus ilma ise investeeringuid tegemata, säästes nii raha kui aega ettevõtte põhitöö jaoks ja muutes ettevõtte kättesaadavaks ööpäevaringselt.

Kõnekeskuse meeskonna moodustavad motiveeritud ja kogenud operaatorid, kel on hea keelteoskus ja tasemel ettevalmistus klientide teenindamiseks. Operaatorid osalevad pidevalt erialastes koolitusprogrammides ja läbivad regulaarseid kvalifikatsiooniteste, igapäevase tagasiside jaoks analüüsitakse igapäevaselt kõnesalvestusi. Kõnekeskuse teenus on paindlik, iga klient komplekteerib täpselt enda vajadustele vastava teenusepaketi.

Miks kõnekeskuse teenust sisse osta?

  • Ettevõte muutub 24/7 kättesaadavaks
  • Uus tase klienditeeninduses ilma suurte kuludeta
  • Võimalus keskenduda põhitegevusele
  • Väiksemad kulud tugiprotsessidele
  • Müügitulemuste parandamine
  • Professionaalne klienditeenindus
  • Olemasolevad, välja õpetatud ja kogenud operaatorid
  • Professionaalne teenus läbipaistva hinnastamise ja põhjaliku aruandlusega
  • Kliendikeskne mõtlemine ja abivalmidus